marți, 3 mai 2011

Blog sale!!!

E vremea pentru primul meu blog sale!
Am aici produse care le-am cumparat si nu le folosesc sau nu mi se potrivesc. Nu are rost sa le tin aiurea prin dulap asa ca am decis sa le vand. Iata ce am de oferit:

1. Vopsea de par Perfect Mousse de la Schwartzkopf nuanta 1000. Din pacate e prea deschisa pentru mine, as fi vrut un blond mediu. Am doua cutii de vanzare.
Pretul unei bucati este de 20 de lei.

2. Urban Decay Transforming Eye Potion. I-am facut un review AICI. Produsul functioneaza tare bine dar eu sunt un dezastru la trasat linii :( L-am folosit de vreo 3 ori.
Pretul este de 35 de lei

3. Tus Alverde - incercat de vreo 3 ori
Pret: 4 lei
4. Rimel Maybelline The Falsies waterproof - negru
 L-am incercat de 2-3 ori
Pret 10 lei

Cam atat deocamdata. Din pacate nu am avut cum sa pun azi pozele reale ale produselor dar voi face un update la aceasta postare si voi atasa poze.
Regulile sunt urmatoarele: primul venit, primul servit!
Transportul se face prin posta si livrarea costa 8 lei. Plata se face prin ramburs.
Pentru alte intrebari, email me!

Niciun comentariu: