Produse pe care le putem prepara acasa inlocuind produsele scumpe

Buna fetelor!
Azi vreau sa va vorbesc despre produsele pe care mi le prepar acasa si inlocuiesc cu succes produse scumpe.
Sa incepem!
1. Gel exfoliant pentru corp

Incerc sa imi exfoliez pielea o data pe saptamana si daca nu am la dispozitie un scrub din comert folosesc urmatorul amestec:
- jumatate de cana de ulei de masline ( puteti incerca si alte uleiuri hidratante, eu am de masline deocamdata )
- 2-3 linguri de zahar brun daca aveti, daca nu e ok si zaharul normal
- 1 ligurita de miere
- o lingurita de lapte
Cantitatile pot varia in functie de preferintele voastre asupra consistentei produsului insa eu va recomand sa nu va preparati mai mult decat aveti nevoie pentru o utilizare.
2. Exfoliant pentru ten

Dava aveti ten mixt sau gras, puncte negre, cosuri sau tenul vostru are nevoie de o exfoliere usoara va recomand urmatoarea procedura:
- umeziti tenul cu apa calduta
- puneti in palma putin bicarbonat de sodiu si masati tenul cu miscari cirulare blande.
- clatiti bine cu apa calda, apoi cu apa rece. Alternati de cateva ori.
- dupa ce v-ati sters fata folositi ca lotiune tonica ceaiul verde in care picurati cativa stropi de lamaie sau ceaiul de marul lupului.
3. Hidratant pentru buze

Atunci cand vreau sa imi rasfat buzele si sa le ajut sa fie catifelate si trandafirii folosesc tot produse naturale!
- intai le exfoliez foarte usor cu o periuta de dinti moale special cumparata in acest sens!
- aplic apoi putin ulei de ricin sau miere, sau le amestec si las ingredientele sa intre in piele :)
Cam atat deocamdata!
Daca imi mai amintesc ceva, voi mai scrie :)

Comentarii

Postări populare