luni, 19 decembrie 2011

Wishlist de Craciun :)

Hey girls!

Sarbatorile bat la usa si fiecare incepem sa ne gandim la ceea ce dorim sa gasim sub brad. Cred ca cel mai important este sa ne gandim la suflet atunci cand dorintele incep sa se materializeze in gandurile noastre deoarece cele mai mari satisfactii sunt cele de ordin spiritual, insa suntem oameni si deseori ne place sa fim superficiali, nu neaparat din rautate dar pentru ca asa este natura noastra. Acestea fiind spuse, o sa vorbim despre superficialitatea mea :)) Iata ce imi doresc eu de Craciun:

1. O paleta Sleek :D Imi place in mod deosebit Oh so Special, dar si celelalte au culori frumoase si vreau neaparat sa le incerc. Toata lumea are, numai eu am ramas in urma.

2. Imi doresc foarte mult un tus pentru ochi bun, care sa nu curga, sa nu se intinda si sa reziste ore in sir. Despre MAC am auzit numai lucruri bune, dar cred si cele de la MUFE sunt bune. Nu stiu ce sa aleg :(
3. Am nevoie de niste pensule bune. Visez la un kit Sigma, dar pana una, alta m-as bucura sa am o pensula buna pentru aplicarea fardului de pleoape. Sigma E55 ar fi exact ce am nevoie.
4. Ador acest produs! L-am avut o singura data, mai demult si mi-a salvat parul. Sper sa reusesc sa mi-l cumpar cat mai curand. Trebuie sa fac economii :)

Ma opresc aici. Cred ca daca Mosul mi-ar aduce macar un produs dintre acestea 4 as fi tare fericita!

Am primit acest tag de la Simona, are un blog tare dragut,  si il dau mai departe fetelor care ma citesc si vor sa il faca :)

Va pup!

Niciun comentariu: