Tag: Cute Blog Award!

Buna fetelor!


Am primit acest tag de la Bondarica's Secrets si vreau sa ii multumesc :) 




Am putin timp liber si am decis sa il fac acum :D



1. Care este produsul de machiaj preferat?
Fondul de ten, cred ca e esential.
2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Hmmm...nu prea sunt la curent cu trendurile, adopt ce imi place fara sa ma gandesc daca e sau nu pe val dar mi-a placut faptul ca in toamna s-a purtat rosu - culoarea mea preferata :D 
3. Care este desertul tau preferat?
Ciocolata de casa, ciocolata si iar ciocolata :D
4. Culoarea preferata?
Rosu :D
5. Care este prenumele tau?
Adelina Camelia
6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Scorpions - You and I
7. Pisici sau caini?
Imi plac si pisicile dar iubesc din toata inima cainii, pentru loialitatea lor :)


Sa spun un lucru pe care nu l-am spus pana acum pe blog:


Hmmm...Sunt o fire timida si inchisa cateodata. Blogul m-a ajutat mult sa ma schimb, am cunoscut astfel foarte multi oameni de calitate. Nu imi fac prietene usor, mereu pastram o mica bariera intre mine si lume.


Dau acest Tag tuturor fetelor care ma citesc si care vor sa il faca! Va pup!

Comentarii

Postări populare