Supliform - dragostea mea!

Buna seara!

Astazi va povestesc despre inamicul public numarul 1 al celulitei - Supliform de la Hofigal! Noi ne-am inteles mereu bine si atunci cand am zarit tubul minune in Traistuta, m-am bucurat nespus! Hofigal are multe produse foarte bune si sunt mandra ca dintre atatea creme anticelulita, tocmai una romaneasca e cea mai buna pentru mine!
Nu fac parte dintre norocoasele care nu au pic de celulita fara sa faca nimic, asa ca ma lupt cu ea! Nu am cel mai sanatos stil de viata, mananc seara, mananc dulciuri si cartofi prajiti, dar mananc putin si nu foarte gras de regula. Acum fac sport, merg la sala periodic, am un program pe care il respect, beau mai multa apa si iau cateva suplimente nutritive despre care voi vorbi intr-o postare viitoare. Sa revenim la Supliform!


Ce spune producatorul? 

Are efect anticelulitic, trofic, antiinflamator, fiind recomandat impotriva celulitei, vergeturilor, depunerilor adipoase, durerilor reumatice, musculare si articulare, fragilitatii vasculare si tulburarilor circulatiei periferice.
 Ce spun eu? 

Producatorul are dreptate! Eu din pacate am si problema retentiei de apa si circulatia perfiferica nu e tocmai cea mai buna in cazul meu. Am fost cuminte si am folosit Supliform (aproape) zilnic si chiar am vazut rezultate. Nu am avut rabdare sa masez 10 minute, probabil doar vreo 3 dar pielea mea imi zambeste tare fericita acum. E mai catifelata instant si intradevar e mai ferma! Cum sa nu fiu motivata de astfel de rezultate? Sunt constienta ca sportul are o mare influenta insa am facut sala si inainte de Supliform si rezultatele nu erau aceleasi. Asa ca fetelor, cumparati-l fiindca merita! Aaaa! Nu are parafina, asa ca mai primeste o bila alba :)

De unde il poti cumpara?

Costa 8-10 lei.Se gaseste in farmacii, magazine naturiste si bineinteles la magazinul meu preferat Dacic Cool. As vrea sa felicit echipa din spatele Dacic Cool pentru voia buna pe care o afiseaza mereu, pentru faptul ca sustin romanii inventivi si produsele romanesti. Din partea mea un mare BRAVO!


Comentarii

Rebecca a spus…
Pot sa cumpar si sa folosesc acest produs chiar daca nu am celulita?
Adelina Tomescu a spus…
Da, poti folosi preventiv, sau pentru fermitatea pielii.
Ana a spus…
Acest produs pot sa il folosesc pentru vergeturi? Dar pentru imperfectiunile pielii?
Adelina Tomescu a spus…
Produsul este destinat imbunatatirii aspectului pielii, dar vergeturile deja existente nu se mai diminueaza. Totusi, Supliform ajuta la mentinerea pielii frumoase :)
Andreea marinescu a spus…
buna! eu am corpul plin de vergeturi,din pacate.nu cred ca e de la slabit sau ingrasat ca am cam aceeasi greutate inca din liceu (acum am 25 de ani). sufar foarte tare din cauza lor,sunt late si sunt fix una langa alta,nu ai loc de un varf de ac intre ele...acopera fesele,sanii,soldurile,gambele..:( stiu ca nu se poate scapa de ele,dar mie tot imi apar,acum am unele rosii.am vazut ca ai recomandat vitamina E intern,imi poti da mai multe detalii? de unde sa imi cumpar sa fie de calitate sau nu conteaza.sper sa vezi postarea si sa imi raspunzi si mie,multumesc mult!
Adelina Tomescu a spus…
Draga Andreea, cu vergeturile situatia e putin mai dificila. Cele care sunt deja albe, nu cred ca mai pot sa dispara, insa cele care sunt rosii le poti face sa se opreasca din evolutie si sa dispara. Intern eu am luat Vitamina E de la Biotech, gasesti produsul in salile de fitness sau in magazinele de profil. Daca nu gasesti, poti intreba la farmacie de vitamina E cu concentratie mai mare. Ai putea sa cauti si capsule cu acid hialuronic si colagen si sa faci o cura. Extern iti recomand sa folosesti creme foarte hidratante, uleiuri naturale si neaparat protectie solara! Sper ca sfaturile mele sa iti fie de ajutor!
Dana a spus…
Buna! sper ca nu am postat prea tarziu. abia acum am inceput sa folosesc si eu supliform dupa 2 sarcini pt ca inca il mai alaptez la culcare pe junior desi are 2 ani jumate. eu foloses impreuna cu un ulei de copii. intai dau un strat subtire de ulei (pt ca altfel as goli un tub la o folosire) apoi pun crema si masez cu un aparat de masaj. nu apuc sa imi fac masajul dupa dus sau baie pt ca mereu sunt pe fuga, dar imifac zilnic o jumate de ora pt masaj. intrebarea mea e daca se lasa apoi pe piele sau se spala. eu dupa masaj la catva timp am facut dus si gomaj cu cafea macinata si ulei de masline. multumesc!
Iulia a spus…
Buna Adelina. Am inceput si eu sa folosesc acest produs. Azi a fost a 2 a aplicare.Am aplicat un strat subtire de gel,am masat vreo 10 min si apoi m-am infoliat pana la genunchi. Am stat vreo 2 ore asa. Cand am scos folia pielea care a fost infoliata s-a decolorat vizibil. Deci pana la genunchi sunt alba iar de la genunchi in jos sunt inchisa la culoare pt ca sunt deja bronzata. Este suficient sa aplic gelul si sa masez sau trebuie neaparat sa ma si infoliez?? Cum e mai eficient? Cam cat timp ar trebui sa folosesc pentru a nu se mai vedea celulita? Problrma e ca am celulita si pe fese pentru ca am fundul cam bombat.
Adelina Tomescu a spus…
Buna Dana! Abia acum am vazut mesajul tau. Te felicit pentru faptul ca esti o mamica ce are grija de corpul ei. In legatura cu intrebarea ta, Supliform nu trebuie clatit dupa aplicare, se foloseste ca orice crema de corp obisnuita. Nici eu nu imi fac mereu imediat dupa baie masajul, insa important e macar o data pe zi sa reusim sa aplicam produsul :)
Adelina Tomescu a spus…
Buna Iulia! Eu nu folosesc mereu folie, insa mi se pare ca Supliform actioneaza mai bine atunci cand e aplicata si folia peste. Pielea probabil s-a mai decolorat din cauza ca gelul a actionat mai intens la nivelul pielii. Daca ti-e incomod sa pui mereu folie, poti folosi cu succes produsul si fara. Eu aplic Supliform de la brau in jos, pe abdomen, fese, coapse si gambe si apoi ma acopar cu o plapuma mai groasa si stau asa macar 10-15 min. In legatura cu perioada de timp necesara pentru a nu se mai vedea celulita, cred ca depinde la persoana la persoana, de stadiul celulitei, de alimentatie. Iti recomand sa bei multa apa, ceai verde, sa faci sport si sa ai grija la alimentatie si rezultatele o sa apara :)

Postări populare