vineri, 12 aprilie 2013

NOTM - Cupcake nails!

   Astazi am simtit nevoia sa ma rasfat si am fost la salonul unei prietene pentru o manichiura ca la carte, cum numai Eni stie sa faca :) Am venit fara o idee anume si am plecat cu niste unghii pe care le-as manca din priviri!

   Seamana cu delicioasele cupcakes, nu-i asa?


Ce spuneti? Seamana?

30 de comentarii:

allesandra spunea...

Ce delicios arata cupcakes-urile!Si manicgiura ta foarte draguta!Ce oja ai folosit ? Te pup

Nicoleta Ciocoiu spunea...

prajituri vreau si eu multe ,dar si unghiute ca ale tale vreau .

Lavender Thoughts spunea...

Mmm, yuumii!!!
Si unghiile arata remarcabil:)

Mi-a placut ceea ce am vazut, mai vreau!

Pupici, Adelina!
Ilda

Tanase Georgia spunea...

Yummmmiii! Frumoasa nuanta! Kisses, G

Monicutza Monica spunea...

mmmm, foarte draguta

Sunt Frumoasa spunea...

wow ce unghii frumoase :D culoarea e super!!

Gya spunea...

ce roz frumos

Lorena spunea...

Vaiii ce bine arata!!:x
Sa le porti sanatoasa :)

Andreea Vasilache spunea...

Foarte draguta culoarea si accentul de pe inelar :)

JullyWithLove spunea...

Adelina unghiile tale sunt superbe cu sau fara lac de unghii insa trebuie sa recunosc ca acest model ti se potriveste , esti o bomboana de fata.

Ioana Stanescu spunea...

seamana , nu seamana...ai niste unghi perfecte!!!

Camy spunea...

Ce dragute si finute sunt ❤
Si ce pofta mi-ai facut de cupcakes :))

MissHappy spunea...

Cat de diafan arata manichiura ta. Ai niste unghii superbe.

Boomie Bom spunea...

o combinatie frumoasa a ales prietena ta,e o culoare draguta iar acele floricele se potrivesc perfect

Adelina Tomescu spunea...

Si mie imi place culoarea la nebunie! E un roz atat de..dulce!

Adelina Tomescu spunea...

Multumesc mult!

Adelina Tomescu spunea...

Si eu aveam deja apa in gura in timp ce alegeam pozele. Uf! Tare delicioase sunt prajiturelele astea!

Adelina Tomescu spunea...

Multumesc Ioana!

Adelina Tomescu spunea...

Awww! Multumesc draga mea! Te pup!

Adelina Tomescu spunea...

Ma bucur ca iti plac!

Adelina Tomescu spunea...

Multumesc! :)

Adelina Tomescu spunea...

Da, e delicat si feminin!

Adelina Tomescu spunea...

Multumesc! Te pup!

Adelina Tomescu spunea...

:) Multumesc Moni!

Adelina Tomescu spunea...

Mersi! Te pup!

Adelina Tomescu spunea...

Te pup Ilda! Ma bucur ca iti plac unghiile mele primavaratice!

Adelina Tomescu spunea...

Te inteleg perfect cu prajiturile! Te pup!

Adelina Tomescu spunea...

Am folosit Lac Sensation de la Alessandro. E un lac permanent :) Te pup!

Josephine spunea...

Foarte frumoase iar nuanta de roz e atat de dulce, caut de mult o oja asa :D

Adelina Tomescu spunea...

E rozul perfect! Delicat si feminin :)