Breaking

marți, 21 martie 2017

Sélection D’Or - o colecție prețioasă de uleiuri esențiale de la Solaris

Bună seara, dragile mele!   Este ora potrivită să vă vorbesc despre relaxare, aromaterapie, băi lungi și fierbinți... V-am stârnit interesul? Atunci citiți mai jos ca să aflați de ce m-am îndrăgostit ca o adolescentă de uleiurile esențiale din gama Sélection D’Or de la Solaris.
   Mai întâi, se cade să vă spun cum ne-am cunoscut. S-a întâmplat acum mai bine de o lună, într-o zi geroasă, când la ușa mea a sunat curierul care mi-a adus o cutie arătoasă, de îmi era milă să o desfac, ce conținea câteva sticluțe ambalate în cutiuțe mici, în culori pastelate. Le-am deschis, curioasă, iar dinăuntru mă priveau niște sticluțe mici, verzulii, ce arătau precum poțiunile magice din poveștile copilăriei. Am început să citesc povestea lor în pliantul de prezentare și bucuria de a le descoperi pe fiecare în parte devenea tot mai mare. După cum bine știți, îmi clădesc viața prin prisma mirosului. Aromele sunt pentru mine ca niste capsule ale timpului, pline cu amintiri.  
    Uleiurile esențiale Selection d’Or Solaris sunt produse cu măiestrie din plante si petale de flori, prin distilare cu vapori de apă. Produsele se remarcă prin calitatea premium, asigurată printr-o metodă de extracție avansată. 
   Mi-a plăcut mult faptul că fiecare sticluță de 5ml vine cu o pipetă dozatoare și e foarte ușor să pun exact cât ulei trebuie atunci când îl folosesc.
    Cei de la Solaris recomandă să folosim aceste uleiuri esențiale în lampa de aromaterapie, amestecând cu 30 ml de apă 3-5 picături de ulei, sau amestecate cu uleiul de corp, tot căte 3-5 picături în 50 ml de ulei de bază. Eu le-am găsit totuși și alte utilizări. Am folosit uleiurile când făceam baie în cadă, turnând 5-7 picături în apă pentru a mă bucura de o baie relaxantă (recomand Lavanda pentru asta!) sau pentru a mă revigora când simțeam că îmi dă târcoale răceala (Eucaliptul și Menta fac minuni!).
  Am mai folosit uleiurile esențiale pentru a-mi împrospăta rufele, punând câteva picături de ulei esențial la clătire. 
  Sunt convinsă că aceste uleiuri se pot folosi în fel și chip, cum ar fi pentru a vă prepara propria loțiune de corp parfumată. Uleiul esențial de portocale luptă împotriva celulitei, de exemplu. Ce e foarte util de asemenea, este faptul că uleiurile esențiale se pot combina între ele pentru a obține o mireasmă unică, exact pe placul vostru. 
  Nu uitați că pe lângă faptul că relaxează și ne îmbogățesc experiența olfactivă, aceste uleiuri au proprietăți terapeutice. Aș îndrăzni să spun că aduc beneficii atât trupului, cât și minții și sufletului, căci prin aromaterapie ne putem destinde, uitând pentru câteva clipe de stresul cotidian, sau ne putem concentra mai bine atunci când avem de făcut diverse activități ce necesită un efort intelectual crescut. 
  Vechii, greci, egiptenii, precum și alte popoare cunoșteau secretele uleiurilor esențiale și le foloseau în orice împrejurare a vieții, acordându-le un interes deosebit, așadar, hai să le acordăm și noi, oamenii moderni, locul care li se cuvine și să le utilizăm pentru a adăuga culoare și aromă vieții noastre. 
  Aș fi curioasă să îmi spuneți cum folosiți voi uleiurile esențiale și de asemenea, pe care le preferați. Aștept cu drag comentariile și mesajele voastre! 
Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu