Breaking

luni, 23 mai 2016

Pandora - povestea mea pe o brăţară

Bună seara, dragile mele!    Mi-a fost tare dor de voi! Sper că sunteţi bine şi că absolut nimic nu vă umbreşte fericirea. Postarea de azi e una speciala fiindcă o să vă povestesc despre un obiect drag mie - brăţara Pandora. Ştiu că nu este bine să ne îndrăgostim de obiecte, de lucrurile materiale, însă pot să vă spun încă de la început că această brăţară pe care am construit-o pas cu pas, cu răbdare şi mult drag are ascunse printre sclipirile ei argintii bucăţele din sufletul meu.
Bratara mea, alaturi de un parfum pe care il iubesc - Stilettos on Lex de la Jul et Mad
  Cum a început totul?    Citisem de ceva vreme despre brăţările Pandora, cum că toată lumea le vrea, sunt la modă, sunt speciale şi aşa mai departe. Nu mi-am dorit în acel moment şi eu una. Au trecut vreo doi ani şi am dat iar de aceste brăţări şi m-am gândit să aflu mai multe despre povestea din spatele brandului fiindcă, poate ştiţi deja, eu încă iubesc poveştile. Am aflat aşadar, că bijuteriile Pandora nu sunt simple ornamente, ci fiecare ar trebui să însemne ceva pentru cea care le poartă. Am studiat cu atenţie brăţările, talismanele, cerceii, pandantivele şi inelele şi am găsit câteva care se pliază perfect cu personalitatea mea. În acel moment am ştiut că a venit timpul să îmi cumpăr prima mea brăţară.  Ce am ales să cumpăr şi de ce?    Pentru mine, cel mai important lucru este iubirea. Nu preţuiesc altceva mai mult în viaţă. Acest sentiment unic ce te face să zbori, să te împlineşti că om. Am ales din acest motiv o brăţară care să ilustreze perfect IUBIREA - brăţara cu închizătoare de tip Inima Pave, mărimea 16.
  M-au cucerit detaliile acestei brăţări şi am ales-o, să fie a mea, să îmi aducă bucurie şi mai ales, să fie liantul dintre toate clipele speciale, metamorfozate în talismane pe care o să le aşez pe ea.    Am ales şi primele două talismane, tot atunci. Ambele au acelaşi motiv, cel al iubirii. Este vorba de talismanele "Mama" şi "Cuvinte de iubire".
 Am ieşit fericită din magazin, cu promisiunea de a reveni, mai ales că aveam nevoie de clips-urile speciale care să asigure distribuirea uniformă a greutăţii pe brăţară, pentru a nu se deforma sau lărgi în timp. Brăţara este împărţită în 3 secţiuni, iar indicat este ca pe fiecare secţiune să existe un număr echilibrat de talismane.
 Nu îmi doresc să umplu brăţară cât mai repede, pur şi simplu pentru a-mi îndeplini dorinţa de a o transforma într-un accesoriu cu rol pur estetic, ci vreau ca fiecare talisman să aibă o semnificaţie pentru mine şi de aceea aştept momentul potrivit pentru fiecare. Peste ceva timp, a venit clipa să îmi cumpăr şi clips-urile şi am ştiut deja ce vreau înainte să păşesc în magazin. Clips-urile "Grădină de trandafiri roz" simbolizează pentru mine o dorinţa. Mai exact, visul meu de a vizita Anglia, ţara trandafirilor. Îmi doresc să ajung cândva acolo, să mă pierd prin labirintul clădirilor pline de farmec din mediul rural, să admir trandafirii şi să îmi încălzesc mintea şi inima cu o ceaşcă de ceai şi o carte bună.
  Odată cu aceste clips-uri, am cumpărat şi lanţul de siguranţă, pentru a proteja brăţara în cazul în care mi se desface închizătoarea. Nici acesta nu e ales întâmplător. Am optat pentru modelul "Margaretă", pentru a-mi seta un memento cu privire la faptul că orice femeie, deşi fragilă în aparenţă, precum o floare, trebuie să treacă prin multe în timpul vieţii pentru a ţine laolaltă familia şi năzuinţele sale.
  Brăţării mele îi lipsea însă un talisman care să "vorbească" despre pasiunile mele. M-am bucurat nespus când am văzut că o să fie lansat şi în România talismanul "Eau de Pandora", ce ilustra perfect pasiunea mea pentru parfumuri. Am aşteptat cuminte să fie disponibil, iar apoi am început să economisesc pentru el. De curând, mi l-am cumpărat, iar acum zâmbesc fericită când mă uit la brăţara mea dragă, de parcă ar fi o prietenă bună care îmi ştie visurile şi clipele care mi-au adus bucurie. 
  Cu siguranţă nu o să mă opresc aici, căci mai sunt multe lucruri la care visez şi aş vrea să le pun pe brăţară pentru a-mi aminti că nu trebuie să renunţ la ce îmi doresc. Sper să le fac loc curând pe bucăţica această de argint încărcată cu iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu