Breaking

vineri, 11 decembrie 2020

plete de cosanzeana recenzie pentru

 PLETE DE COSÂNZEANĂ! RECENZIE PENTRU MASCA REPARATOARE ANTI-RUPERE ANCIENT EGYPTIAN DE LA THE MANE CHOICE

Îngrijirea adecvată și atenția la detalii pot face diferența între un păr sănătos și unul cu un aspect care lasă de dorit. În ceea ce mă privește, în ultimii 10 ani am acordat atenție maximă părului meu, folosind produse potrivite pentru textura și problemele lui specifice. 


La început, am folosit produse profesionale, favoritele mele fiind pe atunci cele de la Joico. De câțiva ani însă am renunțat la orice produs care are în compoziție sulfați, silicon, parafină (uleiuri minerale) ori alte ingrediente iritante sau dăunătoare. Nu îmi vopsesc părul și singurul meu ”păcat” este că nu pot renunța la uscătorul de păr, dar chiar și așa mă declar mulțumită de felul în care arată părul meu. 






Rutina de îngrijire este extrem de simplă: folosesc șampon (în prezent pe cel de la Innesense, alternativ cu șamponul clarificant de la Bounce Curl), balsam la fiecare a doua spălare (Innersense și ocazional pe cel leave in de la Curl Blueberry Bliss), câteodată produse de styling Innersense (spumă sau gel) și o dată sau de două ori pe lună mă răsfăț cu masca reparatoare anti-rupere Ancient Egyptian de la The Mane Choice. Despre aceasta vreau să vă povestesc în acest articol. 



Toate produsele pentru păr mi le achiziționez de pe Natural Hysteria, unde găsesc ce am nevoie și îmi e foarte simplu să aleg ce mi se potrivește (produsele aprobate pentru metoda curly-girl sunt marcate cu ștampila magazinului). Aveți și voi reducere la orice produs dacă utilizați codul ade5.

Revenind la masca Ancient Egyptian. A mea este pe terminate și cred că o voi recumpăra, pentru că îmi place tare mult. Textura este una foarte plăcută, ca a unei loțiuni ușoare. Practic, alunecă pe păr și mi-l face foarte ușor de descurcat. Mirosul fructat este și el foarte plăcut, dar ce îmi place cel mai mult la această mască este faptul că se clătește foarte rapid, nu lasă reziduuri grase pe firul de păr și nici nu îl îngreunează. Deși ondulat, părul meu nu are un fir aspru și gros, iar produsele nepotrivite mă pot lăsa rapid fără volum. 


Pe termenul lung, efectele pe care le-am observat în urma utilizării măștii Ancient Egyptian de la The Mane Choice sunt strălucirea părului și elasticitatea buclelor. În plus, părul nu se electrizează atât de repede, chiar dacă port căciulă, și vârfurile nu sunt deteriorate. Le tund la aproximativ 6 luni, performanță la care acum câțiva ani puteam doar visa, vârfurile despicate fiind inamicul nr. 1 pentru mine.


Masca Ancient Egyptian de la The Mane Choice este potrivită tuturor tipurilor de păr, dar este de ajutor mai ales celul vopsit, uscat sau tern. 


Voi ce produse preferați pentru îngrijirea părului?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu