Breaking

luni, 21 iunie 2021

HAI LA ZBOR! CEA MAI FAINĂ ACTIVITATE PE CARE O POȚI FACE LA TIMIȘOARA

Sunt mai bine de trei ani de când am găsit cel mai minunat loc din Timișoara. Aici revin cu entuziasm și bucurie de fiecare dată și plec încărcată cu energie pozitivă și mintea limpede. Ca să nu prelungesc suspansul, vă spun că este vorba despre Aerodromul Cioca, situat pe Calea Torontalului, unde vin adesea să zbor cu Aerospool WT9 Dynamic, o minunăție de avion sport ultraușor, cu două locuri, pe care îl pilotează Mircea Jivănescu. Despre Clubul de Aviație Cioca am aflat de pe internet, căutând variante de a zbura cu un avion privat, iar odată ce am încercat primul zbor, am știut că voi vizita foarte des aerodromul. 

 

 

 

 Pe parcursul celor trei ani de când merg să zbor la Timișoara am reușit să văd de sus multe locuri minunate. Satul rotund Charlottenburg, Nodul Hidrotehnic și ecluza de la Sânmihaiu Român, câmpurile pline de culoare ”pictate” cu flori de rapiță, floarea-soarelui sau maci, domeniul Herneacova, copacii cu frunze arămii, Timișoara, Buziaș, Lugoj - orașul în care locuiesc, casa părintească din satul unde am copilărit, dar și alte zone frumoase, fiecare cu specificul său. 

 Recent am zburat de la Timișoara către județul Arad, peste câmpurile înverzite în apropiere de  Călacea, Sânandrei, Gelu etc., iar pe lista destinațiilor viitoare se află Săvârșinul, pe care tare mi-ar plăcea să îl văd și de sus. 

 Deloc pasionată de partea tehnică (de care se ocupă, evident, pilotul), atunci când merg la zbor îmi place să admir peisajele de sus, bucurându-mă de sentimentul de calm și relaxare. Iubesc să privesc cerul, în toate ipostazele lui – senin, de un albastru pur, brăzdat de nori pufoși ori auriu-roșiatic, spre apus. 

 

Cred cu tărie că sunt foarte puțini oamenii pe care zborul nu i-ar face fericiți. Chiar dacă la început v-ar încerca un sentiment de neliniște ori teamă, vă încurajez să încercați, măcar pentru 15 minute, să vă desprindeți de pământ și să vă bucurați de clipă. 

Dacă doriți și voi să zburați, accesați pagina de Facebook Club Aviație Cioca Timișoara și veți afla toate detaliile necesare pentru a vă programa la zbor. Experiența va fi de neegalat!

 

P.S. Și cei mai frumoși și cuminți căței sunt tot la Aerodromul Cioca. 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu