Breaking

luni, 17 februarie 2020

FETELE DIN IDLEWILD, MISTER ȘI SUPRANATURAL, LA CONAC

Romanele care prezintă un fir narativ interesant, pe fondul unei atmosfere misterioase, mă atrag ca un magnet. Dacă în poveste intră o clădire veche, plină de secrete, deja e semn că volumul va pleca cu mine acasă și îmi va face serile mai interesante.

 

 

Fetele din Idlewild”, scris de Simone St. James m-a captivat de când l-am văzut pentru prima dată pe site-ul Libris, la categoria literatură universală. Îmi era dor să citesc un roman care să fie, vorba americanului, un veritabil ”page turner”, adică să nu îmi dea pace până nu întorc și ultima pagină, așa că volumul a venit la fix. 

 

Descrierea oficială a fost cea care mi-a stârnit interesul: 

 

”Vermont, 1950. Există un loc pentru fetele pe care nimeni nu le vrea – cele care cauzează tot felul de probleme, cele nelegitime, cele mult prea deștepte pentru binele lor. Se cheamă Conacul Idlewild. Iar în micul orășel în care se află, umblă zvonuri că internatul ar fi bântuit. Patru colege se împrietenesc pe fundalul acestor șoapte înfricoșate, iar prietenia lor înflorește tot mai mult, până ce una dintre ele dispare… Vermont, 2014. Oricât de mult ar încerca, jurnalista Fiona Sheridan nu se poate desprinde de circumstanțele morții surorii sale mai mari. Cu douăzeci de ani în urmă, trupul ei a fost găsit pe terenul abandonat care fusese cândva curtea internatului Idlewild. Și, deși iubitul surorii ei a fost judecat și condamnat pentru crimă, Fiona nu-și poate învinge suspiciunea că a fost ceva în neregulă la acest caz. Când Fiona află că Idlewild urmează să fie restaurat de o persoană anonimă, decide să scrie un articol despre asta. Dar, în timpul renovarilor, o descoperire șocantă va face legătură între pierderea surorii ei și secrete menite să rămână pentru totdeauna ascunse – și o voce care nu poate fi redusă la tăcere…”. 

 

Captivant, nu-i așa?

 

Ei bine, pe parcursul lecturii, lucrurile au devenit și mai interesante și pot spune că ”Fetele din Idlewild” mi-a depășit așteptările. Autoarea s-a jucat cu mintea mea până la final, reușit să mă țină în suspans, fără ca subiectul să devină neverosimil. O porție zdravănă de mister, un strop de paranormal, și un fundal sumbru, sunt ingredientele unui roman pe cinste. Mi-a plăcut felul în care personajele sunt conturate, autoarea reușind să redea perfect zbuciumul din viețile fiecăruia. 

 

Nu aș vrea să vă spun prea multe, mi-e teamă să nu vă stric plăcerea, însă faptul că deja am început să caut și alte cărți scrise de Simone St. James cred că spune îndeajuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu