Breaking

miercuri, 21 aprilie 2021

CHANEL LES BEIGES WATER FRESH TINT - UN FOND DE TEN TOTAL DIFERIT DE CE AM FOLOSIT PÂNĂ ACUM

Un paradox interesant este acela că femeile, cu cât sunt mai tinere, cu atât au tendința de a folosi produse de machiaj cu acoperire foarte mare, cât mai mate și cu o rezistență peste medie. Fie că e vorba de acneea cu care multe fete se confruntă pe perioada adolescenței ori pur și simplu cauza este presiunea mass-media sau a influencerilor, fondul de ten cu acoperire mare este la loc de cinste. Un lucru nu tocmai bun, aș spune eu, pentru că în special la o vârstă fragedă rutina corectă de îngrijire a tenului nu este tocmai bine pusă la punct, iar tinerele adesea nu acordă atenția cuvenită demachierii și nici ingredientelor conținute de produsele pe care le utilizează. 

Pe măsură ce anii trec, femeile încep să capete o mai mare încredere în ele însele, își acceptă micile imperfecțiuni ale pielii și schimbă fondurile de ten despre care am vorbit mai sus cu produse mult mai lejere, cu acoperire mică și aspect luminos. Este și cazul meu - de câțiva ani buni îmi plac produsele care îmi asigură un aspect luminos, natural. Pe scurt, îmi place ca pielea mea să arate a piele, nu a filtru de Instagram. Sunt foarte preocupată să îmi îngrijesc corect tenul, astfel încât aspectul acestuia s-a îmbunătățit foarte mult, iar eu am nevoie acum de produse ale căror misiune să fie aceea de a-mi evidenția trăsăturile, nu aceea de a mă transforma în altcineva. 

Dacă și voi aveți preferințe similare, o să iubiți fondul de ten despre care vă povestesc astăzi: este vorba despre Chanel Les Beiges Water Fresh Tint, pe care eu l-am cumpărat în nuanța Medium-Light. Produsul este unul cu o formulă specială, patentată, pe bază de apă, cu capsule de pigment care efectiv se topesc la contactul cu pielea, contopindu-se cu aceasta. Efectul obținut este unul perfect natural. Practic, tenul arată de parcă nu ai purta niciun produs de machiaj, însă aspectul este vizibil îmbunătățit, luminos, nuanța pielii fiind uniformizată. Un alt lucru care îmi place mult la acest fond de ten este faptul că îmi menține tenul perfect hidratat și nu se adună deloc în liniile fine, plus că se adaptează perfect la nuanța pielii mele și arată bine atât la lumina naturală, cât și în interior, la lumina artificială.

Sincer, dintre fondurile de ten Chanel pe care le-am utilizat până în prezent cred că acesta este favoritul meu. Obișnuiesc să îl port ca atare, fără să îl fixez cu pudră, însă în ocaziile în care am nevoie de ceva mai multă acoperire ori rezistență aplic un strop de pudră Les Beiges peste (un alt produs GE-NI-AL, din punctul meu de vedere). Prețul pentru Chanel Les Beiges Water Fresh Tint este unul ceva mai ridicat, e drept, însă odată cu achiziționarea sa primiți și o pensulă care vă ajută să aplicați produsul. Personal, prefer degetele, fiindcă e mai rapid și se consumă mai puțin produs. O singură pompiță îmi ajunge pentru întreaga față. 

Concluzionând, sunt absolut convinsă că acest fond de ten se va regăsi mereu în trusa mea de machiaj și vă încurajez să îl încercați dacă aveți ocazia, chiar dacă până acum ați preferat fondurile de ten cu acoperire mare. S-ar putea să fiți plăcut surprinse de calitățile sale. Voi ce produse de machiaj iubiți? 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu